Pochopíme, jaký prostor potřebujete a proč. Zeptáme se vás, jak je vaše firma velká, jak přesně funguje a jak se prezentuje. Zároveň zjistíme, co od naší spolupráce očekáváte. Vstupní analýzou zjišťujeme:
Když máme všechny potřebné podklady, pokračujeme návrhem dispozičního řešení. Nad tímto návrhem se společně ujistíme, že jsme vyrazili správným směrem. Postupně zapracujeme vaše připomínky, tak abychom znali:
Další schůzka už probíhá nad kompletním návrhem interiéru. Ukážeme vám podrobné návrhy řešení, katalogy jednotlivých produktů, případně 3D vizualizace. Než přejdeme k realizaci, máte jasnou představu o:
Teď už je to vše na nás! Rychle a efektivně zařídíme celou realizaci, od stavebních prací přes vybavení interiéru až po stěhování a ekologickou likvidaci obalů. A zvládneme to tak, aby vás to nerušilo od práce.
Během realizace zajišťujeme mimo jiné:
Předáním klíčů od nové kanceláře naše zodpovědnost nekončí. Víme, že se vybavení opotřebovává a vaše požadavky na interiér mění. Proto s vámi zůstáváme v kontaktu i po skončení realizace. Zajišťujeme plynulé odstranění případných závad i úpravy, které reflektují vývoj a změny ve vaší firmě. Náš servis zahrnuje: