Jak vám můžeme pomoci?

Každý prostor potřebuje svoje. Někdy stačí vybavit kancelář novým nábytkem, jindy je potřeba přestavět celou kancelář, někdy je potřeba vybrat jinné místo. Pomůžeme vám poznat, co z toho je váš případ. A pak to zařídíme.

Jak postupujeme?

1. Analýza

Pochopíme, jaký prostor potřebujete a proč. Zeptáme se vás, jak je vaše firma velká, jak přesně funguje a jak se prezentuje. Zároveň zjistíme, co od naší spolupráce očekáváte. Vstupní analýzou zjišťujeme:

  • vaše pracovní procesy,
  • počet zaměstnanců a jejich pracovní návyky,
  • vizuální styl a firemní identitu.
Vstupní analýza a první koncept jsou zdarma. Chci analýzu zdarma.

2. Vize

Když máme všechny potřebné podklady, pokračujeme návrhem dispozičního řešení. Nad tímto návrhem se společně ujistíme, že jsme vyrazili správným směrem. Postupně zapracujeme vaše připomínky, tak abychom znali:

  • velikost a rozvržení jednotlivých prostor,
  • typy nábytku a jeho uspořádání,
  • návaznost řešení interiéru na firemní identitu,
  • celkovou cenu i časový horizont projektu.
Jak vypadá návrh dispozičního řešení. Podívejte se.

3. Návrh

Další schůzka už probíhá nad kompletním návrhem interiéru. Ukážeme vám podrobné návrhy řešení, katalogy jednotlivých produktů, případně 3D vizualizace. Než přejdeme k realizaci, máte jasnou představu o:

  • celkovém vizuálním pocitu z interiéru,
  • barvách a materiálech, které použijeme umístění a sladění všech funkčních i dekorativních prvků,
  • umístění a sladění všech funkčních i dekorativních prvků.
Návrhy jsou od výsledků k nerozeznání. Podívejte se na naše produkty.

4. Realizace

Teď už je to vše na nás! Rychle a efektivně zařídíme celou realizaci, od stavebních prací přes vybavení interiéru až po stěhování a ekologickou likvidaci obalů. A zvládneme to tak, aby vás to nerušilo od práce.

Během realizace zajišťujeme mimo jiné:

  • elektrické a datové rozvody,
  • podlahové krytiny a koberce,
  • veškerý nábytek od stolů až po pohovky,
  • osvětlení,
  • mobilní příčky a zástěny,
  • orientační systémy,
  • žaluzie nebo jiné stínící prvky,
  • výzdobu a dekorace.
Ukázky našich nedávných realizací. Podívejte se.

5. Servis

Předáním klíčů od nové kanceláře naše zodpovědnost nekončí. Víme, že se vybavení opotřebovává a vaše požadavky na interiér mění. Proto s vámi zůstáváme v kontaktu i po skončení realizace. Zajišťujeme plynulé odstranění případných závad i úpravy, které reflektují vývoj a změny ve vaší firmě. Náš servis zahrnuje:

  • pravidelné prohlídky nábytku,
  • řešení provozních problémů,
  • nabídky nových kancelářských produktů,
  • ekologickou likvidaci nábytku na konci jeho životnosti,
  • odkup či nákup interiérových prvků na protiúčet.

Spolupracujeme s ověřenými dodavateli

partnerpartnerpartnerpartnerpartnerpartner

Máte zájem o spolupráci?

Napište nám a získejte svou nezávaznou konzultaci.
Nebo nám zavolejte na + 420 251 021 190.