zastřešení chodu recepce, péče o klienty (nejedná se o klasickou pozici recepční, činnost recepce tvoří cca 20 % pracovní náplně)
zastřešení chodu kanceláře společnosti,
organizační a administrativní podpora při zpracování obchodních případů,
organizační a administrativní podpora managementu společnosti,
příprava cenových nabídek a prezentací,
zpracování objednávek a řešení cenových poptávek s dodavateli,
příprava podkladů na porady, zpracování a evidence zápisů z porad,
možnost vedení menších projektů a jejich realizace,
evidence docházky a další.
SŠ vzdělání,
praxe minimálně 2 roky,
dobré komunikační schopnosti a příjemné vystupování,
proaktivní a samostatný přístup k práci,
schopnost týmové spolupráce,
znalost práce na PC MS Office (uživatelsky Excel, Word).
znalost AJ komunikativně výhodou,
ŘP skupiny B výhodou.
HPP,
zaměstnání u stabilní firmy v atraktivním pracovním prostředí,
motivující pracovní ohodnocení,
mimořádné odměny,
zajímavou pracovní náplň,
vlastní, nesdílené pracovní místo,
společné mimopracovní akce.
V případě, že Vás naše nabídka zaujala, pošlete nám prosím Váš strukturovaný životopis
na adresu kubinova@spaceplan.cz
Těšíme se na Vaše odpovědi.