UnionOcel

Přestěhování do nových prostor a následné vybavení interiéru.

Byli jsme firmou UnionOcel osloveni v době, kdy chystala stěhování do nových prostor v administrativní budově Baawer Office House v pražských Stodůlkách, kde se oproti původním kancelářím rozrostla do dvou pater budovy a tak si mohla dovolit rozdělit management a běžná pracoviště. Tento projekt tedy zahrnoval nejen stěhování, ale i dodávku kobercových krytin, systémových interiérových příček a samotnou dodávku kancelářského a sedacího nábytku pro běžná pracovní místa a management společnosti.

Klíčové požadavky klienta

Přestěhování společnosti do nových prostor bez zásadního omezení provozu.

Navrhnout členění open space kanceláří a kanceláří managementu systémovými příčkami.

Navýšení pracovních míst do 2 pater oproti původnímu menšímu prostoru.

Variabilita kancelářského vybavení a ušetření prostoru.

Důraz na spokojenost zaměstnanců.

Naše řešení

Projekt jsme započali kompletním stěhováním, které probíhalo podle přesně stanoveného harmonogramu. Jako nábytek do open space byla vybrána produktová řada 5th Element, která splňuje variabilitu pracovních stolů a propojování do tzv.sestav, které jsou pro open space ideálním řešením. Pro vedení společnosti byl zvolen nábytek řady 70's – Seventies, která je specifická svým zajímavým provedením. Měli jsme možnost si pohrát i s odpočinkovými zónami jak pro zaměstnance tak pro klienty, do kterých patřily prostory s kuchyňkou, barem, relax a café koutky.

Díky profesionalitě a přátelské úrovni byla spolupráce se společností velice příjemná a rychlá. A i díky této atmosféře jsme realizaci společně zvládli za 2 týdny od odsouhlasených návrhů.

Tato reference byla realizována z výrobní řady kancelářského nábytku:

Po rekonstrukci

UnionOcelUnionOcelUnionOcelUnionOcelUnionOcelUnionOcelUnionOcelUnionOcelUnionOcelUnionOcelUnionOcelUnionOcel

Čas na změnu Vašich kanceláří?

Napište nám a získejte svou nezávaznou konzultaci. Nebo nám zavolejte na 251 021 190.

Kontaktovat SPACE PLAN